O nas

 

Firma LOCUM zarządzanie i administrowanie nieruchomościami powstała w 2011r. w odpowiedzi na zapotrzebowanie lokalnego rynku mieszkaniowego. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, która w obecnej chwili obsługuje kilkadziesiąt nieruchomości.

Specjalizujemy się w obsłudze Wspólnot Mieszkaniowych. Zapewniamy kompleksowe usługi z zakresu zarządzania i administrowania nieruchomościami obejmujące m.in: księgowość, obsługę administracyjną, techniczną oraz utrzymanie porządku i czystości. W swojej pracy kierujemy się odpowiedzialnością i rzetelnością, zapewniając tym samym bezpieczeństwo i komfort naszym klientom.

Przy wykonywaniu swoich zadań posługujemy się nowoczesnymi metodami komunikacji z właścicielami lokali, wykorzystując system do obsługi nieruchomości, media społecznościowe oraz pocztę elektroniczną.

 Zapewniamy całodobowy dostęp do danych o swoim lokalu oraz nieruchomości wspólnej właścicielom lokali. Zarządowi Wspólnoty natomiast, wgląd we wszystkie operacje księgowe i rozliczeniowe nieruchomości poprzez internetowy system obsługi nieruchomości. System zapewnia właścicielom również zgłaszanie usterek, forum, głosowanie nad uchwałami oraz przeprowadzanie zebrań online.

Nasi konserwatorzy czuwają 24h na dobę, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku, aby właściciele  mogli spać spokojnie.

Zatrudniamy młody, wykwalifikowany, zgrany i zaangażowany personel, który ma do dyspozycji sprzęt najwyższej jakości. Właściciel posiada licencję zawodową  w zakresie zarządzania nieruchomościami o nr 23131 nadaną przez Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Wodnej w 2012r.

Te wszystkie aspekty sprawiają, że jesteśmy w stanie obsłużyć skutecznie i profesjonalnie każdą nieruchomość.

Zapraszamy do kontaktu